BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »

Monday, February 7, 2011

cerita yang agak x betoi.....>-<...(suke hati pon kalau nk baca ke x nk)

ayam:manusia ni memang x berhati perut la !
lembu:kenapa pulak ko cakap macam tu ?
ayam:tengoklah ape yang diorang buat kat aku !
lembu:hah ! apa yang diorang buat kat ko ?!
ayam:aku ni bertelur hari-hari cadangnye naklah dapat anak 2 ke 3 ekor.orang kata ade lah juga waris bile aku x de nanti. tapi manusia ni x berhati perut.kalau tiap-tiap hari diorang makan telur aku, macam mane aku nak dapat anak !
lembu:alah ! kau punye masalah kecil saje !
ayam:???maksud ko ??
lembu:aku ni kalau fikirkan nasib rase macam nak bunuh diri je ! ko bayangkan tiap-tiap hari manusia minum susu aku tapi x de sorang pon yang panggil aku MAK !
ayam:???(dalam hati:x boleh pakai punye lembu !)

0 comments: